???

Bu çocuklardan ne bekliyoruz?Biri 8,diğeri daha 9 yaşında Diyarbakır’dan göçüp gelen ailenin çocukları iki ufaklık.Fotoğrafta iki çocuğu korumaya çalışan abimizde o ailenin reisi Edip Muratkan.Zamanın birinde kalkmış gelmişler Bursa’ya,orda bulamadıkları iş imkanları için.Vatan haini ilan edilen Edip Bey,kahvehane işletiyor.Yani işletme sahibi,çay,kahve,oralet ve meşrubat satıyor.Reklamda ki gibi alıyor,veriyor,bu ülkenin ekonomisine kendi çapında can veriyor.Hani şu PKK…

???

Bu çocuklardan ne bekliyoruz?Biri 8,diğeri daha 9 yaşında Diyarbakır’dan göçüp gelen ailenin çocukları iki ufaklık.Fotoğrafta iki çocuğu korumaya çalışan abimizde o ailenin reisi Edip Muratkan.Zamanın birinde kalkmış gelmişler Bursa’ya,orda bulamadıkları iş imkanları için.Vatan haini ilan edilen Edip Bey,kahvehane işletiyor.Yani işletme sahibi,çay,kahve,oralet ve meşrubat satıyor.Reklamda ki gibi alıyor,veriyor,bu ülkenin ekonomisine kendi çapında can veriyor.Hani şu PKK…

Gelsin hayat bildiği gibi

Gelsin şu Ocak ayı bir an önce.Her sabah uyandığımda,internet sayfalarına tırsarak bakmaktan sıkıldım. Kim ne açıklama yapmış, Hangi kendini bilmezlikle hamleler yapılmış, dünümüze ne kadar ayıp etmişiz, bugünü ne hale getirmişiz, yarınlarımız nasıl çöpe atılmış…Tabi, gelse Ocak ayı biticek mi bu korkular? Bir süre devam edeceği kesin ne kadar iyi olursa olsun yeni yönetim.Öyle şeyler…

Kaybederken Kazanmak

Şu bloga yazmamız için bir dayak atmadığı kaldı üstadın.Ama suç bizde değil ki,okuduktan sonra yazdığı yazıyı kendimden utanır oldum son zamanlarda.Sordum kendime”bundan sonra ne yazabilirsin ki?”Baktım olucak gibi değil,Akbaş bile el atmış olaya,karalamış birşeyler.Eee eşek değiliz ya bizde yazarız elbet iki-üç kelime diyerekten başladım malum kayseri maçı için yazmaya.Bir türlü ısınamadım bu sezon ritmimi bulamadım…

adnan polat

şöyledir böyledir, iyidir kötüdür, ama şeytan iyidir de çevresi kötüdür… şunu yapmış bunu yapmış! lan yürüyün gidin lan!geçin efendim, geçin!bundan böyle, adnan polat hakkında ileri geri konuşan karşısında beni bulur!evvela dün gördüğüm görüntüyü size anlatayım:adnan polat, kasımpaşa ile oynanan maçta, bilet fiyatlarını protesto etmek için gidip tribüne, galatasaray taraftarının ortasına oturuyor. bir gol sevinci var…

söyleyin yarime, baharları beklesin!

15.09.09 tarihli manchester united maçı ardından;bu maç 3 tane pankartımızla yer aldık. iki adet “arma aşkına” ve bir adet unibjk ortak girişimi pankartımızla (dünya aşk görsün). tabi eren için 2’si bizimdi. diğerini kim yaptı ulan zibidi?sevindirici şeyler vardı bu maçta;pankartları sağ salim toplayabilmek güzeldi. bu sefer kafamız çalıştı da demirler hizasına değil set hizasına astık,…

vazgeçtim bu dünyadan

vazgeçtim bu dünyadan,tek ölüm paklar beni,değmez bu yangın yeriavuç açmaya değmez! vazgeçtim ben de, belki bir süreliğine belki uzun belki kısa; belki de tamamen…şu tribünde gördüğüm bildiğim tanıdığım en düzgün, en samimi, en dürüst insanlardan birisi bir kavganın ortasında kalıyorsa; şu tribünün temiz çocuklarından birisine, arkasına güvenip birisi tokat atıyorsa; dostum, kardeşim, canım dediğim bir…