Pazarlamayla, Terbiyesizliği Karıştırmayın!


Sonunda Iverson imzayı attı. Hepimiz biliyoruz ki pazarlama olarak çok fazla kullanılmaya çalışılacak. Akatlar’a 15 tl altında bilet alıp giremeyeceğiz mesela. Ancak satışa sunulan, fiyatı biçilen kombinelerin satıştan kaldırılmasının amacı nedir?
Yönetimin pazarlama beyninin nasıl çalıştığını biliyoruz. Bunu anlamak için futbol maçlarının her maç değişen bilet fiyatlarını gözlemek yeterli. Ancak düşündükleri şey, bizim tahmin ettiğimiz gibi fiyatları yükseltip öyle satmaksa, bu terbiyesizlikten ve sahtekarlıktan başka birşey olamaz!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s